Paziņojumi

Aizvērt

Kārtridžu uzpilde - jautājumi un atbildes

Toneris ir pulverveida viela, kuru izmanto lāzera drukas printeros un kopētājos tekstu un attēlu izdrukāšanai uz papīra.

Ja kārtridžs tiek izņemts no drukas iekārtas, uzlieciet tai aizsargpārsegu un ievietojiet triecienizturīgā un mitrumdrošā iepakojumā (airbag), lai tās uzglabāšana vai transportēšana notiktu droši. Neturiet kārtridžu vertikāli vai neapgrieziet to otrādi. Kārtridžs jāuzglabā tādā stāvoklī, kādā tas atrodas drukas iekārtā.

Kārtridža uzpildīšanas procesā kārtridžu testē, novērtējot tā tehnisko stāvokli, un, ja nav nepieciešama nolietoto detaļu nomaiņa (kārtridža atjaunošana), veic kārtridža tīrīšanu, kontaktu eļļošanu un kārtridža uzpildi ar toneri.

Kārtridža atjaunošanas procesā kārtridžu testē, novērtējot tā tehnisko stāvokli, un gadījumā, ja pēc testēšanas tiek konstatēta nepieciešamība nomainīt nolietojušās detaļas, veic kārtridža tīrīšanu, nolietoto detaļu nomaiņu, kontaktu eļļošanu un kārtridža uzpildi ar toneri.

Kārtridža detaļas nolietojas kā jebkurš cits mehānisms. Nomainot nolietojušās detaļas, uz izdrukām tiek novērsti tādi defekti, kā svītras, punkti, fons, zema kvalitāte un tml.

Kārtridža izdruku skaits ir garantētais izdrukājamo A4 formāta lapu skaits, ja A4 formāta lapas aizpildījums nav lielāks par 5%.

A4 formāta lapas 5% aizpildījums ir vienāds ar 31 teksta rindiņām, no kurām katrā ir 60 rakstzīmes.

Kārtridža čips ir detaļa, kas printerim sniedz informāciju par izlietoto tonera daudzumu, izdrukāto lapu skaitu, procentuālo lapas aizpildījumu, kā arī ziņo par faktu, ka kārtridžs ir tukšs un nepieciešama tā nomaiņa vai uzpilde.

Jaunākās paaudzes printeru kārtridžu modeļiem čipi ir sarežģītāki. Alternatīvu čipu ražotājiem šādu čipu izstrāde prasa ne mazums laika, dažreiz līdz pat sešiem mēnešiem. Ja veicat kārtridžu uzpildi, pirms jauna printera iegādāšanās lūdzam konsultēties ar mums par šī printera kārtridža uzpildes iespējamību.

Iegādājoties jaunu printeri, visbiežāk ražotājs komplektā ir iekļāvis demo kārtridžu, kurā tonera daudzums ir mazāks kā standarta kārtridžā. Attiecīgi arī šāda demo kārtridža izdruku skaits ir mazāks.

Tas ir atkarīgs no kārtridža ražotāja un kārtridža tipa. Dažus kārtridžus ir iespējams uzpildīt līdz standarta kārtridža atzīmei, dažus nevar, jo kārtridža tonera tvertnes izmērs to nepieļauj. Tādā gadījumā kārtridžu ir iespējams uzpildīt ar demo kārtridža tonera daudzumu. Dažu tipu kārtridžiem demo tonera tvertni ir iespējams nomainīt ar standarta kārtridža tonera tvertni.

Atšķirība ir izdruku skaitā. Lielākas ietilpības kārtridžs tiek uzpildīts ar lielāku daudzumu tonera nekā standarta kārtridžā.

Tas ir atkarīgs no kārtridža ražotāja. Daudzus kārtridža modeļus mēs pārveidojam lielākas ietilpības kārtridžos, taču ir kārtridžu modeļi, kuriem šādas iespējas nav.

Noteikti nē! Ražotāja garantija ir nodrošināta printerim. Patērētājam ir tiesības izvēlēties, kādus kārtridžus šajā printerī izmantot – oriģinālos, alternatīvos, uzpildītos vai atjaunotos.

Nomainiet kārtridžu ar citu kārtridžu un izdrukājiet pāris (aptuveni 3 – 5) lapas. Ja izdrukas defekts ir tāds pats kā ar nomainīto kārtridžu, visticamāk, ka problēma ir printerī. Ja izdrukas kvalitāte ir laba, visticamāk, ka problēma ir nomainītajā kārtridžā. Jebkurā gadījumā problēmas risināšanas jautājumos lūdzam sazināties ar mums.

Daudziem kārtridžiem ir čips, un, visticamāk, problēma būs tajā. Dažiem kārtridžiem ir drošinātāji, kuri, iespējams, ir bojāti. Jebkurā gadījumā problēmas risināšanas jautājumos lūdzam sazināties ar mums.

Visbiežāk šāda defekta iemesls ir bojāts gaismas jutīgais cilindrs (OPC). Tā nomaiņu var veikt mūsu servisā.

Visticamāk, problēma ir tā, ka kārtridža uzlādes cilindrs (PCR) ir netīrs, kam ir liela nozīme kasetnes izdrukas kvalitātē. Problēmas risināšanas jautājumos lūdzam sazināties ar mums.

Iemesli var būt dažādi. Visbiežāk tas notiek tādēļ, ka kārtridžā ir beidzies toneris un ir nepieciešama kārtridža uzpilde. Otrs iemesls var būt kārtridža uzlādes cilindrs (PCR) (tas pats iemesls, kas izdrukai ar melnām svītrām). Trešais iemesls ir saistīts ar printera lāzera iekārtu, kas jāiztīra. Visos gadījumos vērsieties pēc palīdzības pie mums!

Iemesli var būt dažādi. Populārākais fona iemesls ir tonera neatbilstība. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai atrisinātu šo problēmu. Vēl viens šādas problēmas iemesls var būt pārāk bieza papīra lietošana printerī.

Neatkarīgi no tā, vai lietojat ražotāja oriģinālos kārtridžus, alternatīvos kārtridžus, uzpildītus vai atjaunotus kārtridžus, printeris ikdienā tiek pakļauts dažādu putekļu, tostarp arī tonera putekļu, iedarbībai. Lai izdrukas kvalitāte būtu nevainojama, periodiski vēlama printera tīrīšana jeb profilakse. Ja printera noslodze ir maza, apkopi ieteicams veikt ne retāk kā reizi trijos mēnešos.

Šāds defekts visbiežāk rodas tādēļ, ka printerim nedarbojas krāsns (fuser) vai arī tā darbojas nepilnvērtīgi un nepieciešamajā temperatūrā „nepiekausē” toneri pie papīra. Tāpat problēma var būt tajā, ka izmantojat pārāk biezu papīru. Iepazīstieties ar pieļaujamo papīra biezumu printera instrukcijā un drukas darbos izmantojiet atbilstoša biezuma papīru.

rolling!



Bezmaksas piegāde




Liela noliktava




23 gadu pieredze




Droša darba vide

Rolling lati

Aizvērt

Rolling Online lietotājiem piedāvājam iepazīties ar jaunu un unikālu ekstru - lojalitātes programmu Rolling lati!

Iepērkoties Rolling biroja lielveikalā www.rolling.lv, mūsu klientam ir iespēja krāt Rolling latus, kas pielīdzināmi EUR.

Savu uzkrājumu ir iespējams izlietot 2 lieliskos veidos:

  1. ar uzkrātajiem Rolling latiem ir iespējams norēķināties par pasūtītajām precēm un pakalpojumiem, tādā veidā saņemot papildus atlaidi un palielinot sava uzņēmuma ietaupījumu;
  2. sava uzkrājuma robežās Rolling Online lietotājiem ir iespēja izvēlēties tīkamu dāvanu no bonusa preču kataloga - sākot ar dažādām praktiskām lietām un dāvanu kartēm, beidzot ar ceļojumiem, valodu kursiem u.c. patīkamām balvām.

Uzkrāto Rolling Latu apjomu lojalitātes dalībnieks var pārbaudīt, ielogojoties Rolling Online sistēmā sadaļā – Mans profils. Uzkrāto Rolling Latu derīguma termiņš ir 1 (viens) gads no to piešķiršanas dienas. Rolling lati, kas tiek uzkrāti pirmie, norēķināšanās brīdī tiek izmantoti kā pirmie.

Lai iesaistītos lojalitātes programmā, lūdzam sazināties ar mūsu pārdošanas speciālistiem vai pārdošanas vadītājiem!

Esat laipni gaidīti reģistrēties, lai sāktu baudīt pilnīgi visas Rolling klientu priekšrocības jau šodien!

Grozs

Aizvērt
Jūsu grozs ir tukšs
Jūsu grozs šobrīd ir tukšs

Kartridžu meklētājs

Aizvērt

Valodas

Aizvērt
Valsts
Valoda

Mans profils

Aizvērt

Ielikt grozā

Aizvērt

Lietotāju pārvaldība

Aizvērt

Salīdzināt produktus

Pievienot jaunu adresi

Aizvērt