Serviss - Jautājumi un atbildes
Vai patstāvīgi var salabot printerim papīra ievilcēju? | |
Labot šādu defektu pastāvīgi nav ieteicams. Bieži tīrot ievilcējgumiju ar spirtu, virsma paliek cieta. Palielinot nodilušas gumijas diametru (kas rodas no ķīmiskas reakcijas saskaroties ievilcējgumijai ar spirtu) no palielinātas slodzes var tikt bojāts viss ievilcēja mezgls. Vislabāk ir izmantot servisa meistara pakalpojumus, kurš nomainīs ievilcējgumiju un papīra atdalītāju nesabojājot printeri. |
|
Vai Rolling klientiem ir iespēja iegādāties Rolling uzstādīto maiņas (aizvietojošo) biroja tehniku? | |
Visbiežāk tas ir iespējams. Sazinieties ar savu klientu konsultantu vai projektu vadītāju! |
|
Cik ilgu laiku aizņem biroja tehnikas remonts, ja tā tiek atvesta uz Rolling servisu? | |
Remonta darbu ilgums ir atkarīgs no iekārtas defekta. Vidēji darbs aizņem 1 - 1.5 stundu. Diagnostiku var veikt 10-30 minūšu laikā. Ja biroja tehnikai nepieciešams nomainīt rezerves daļas, kuras nav Rolling noliktavā, tās piegāde no ražotāja var prasīt līdz 2 nedēļām. |
|
Kas jādara ja printeris bāli drukā pēc kārtridžu nomaiņas? | |
Šajā gadījumā Rolling meistari apskata printera lāzera spoguļus. Ja uz lāzera apoguļiem tiek konstatēts putekļu slānis, lāzers tiek izjaukts un iztīrīts. Ja printeris atrodas putekļainā vidē, ja ir iespējams, iesakām printeri novietot citā vietā. |
|
Kas jādara, ja printeris drukā baltas lapas arī pēc kārtridžu nomaiņas? | |
Šajā gadījumā pastāv iespēja, ka zudis kontakts, kas savieno printeri ar kārtridžu. Izsauciet Rolling meistaru vai Rolling kvalitātes kontroles speciālistu! |
|
Kas jādara, ja ziemas periodā printeris pēc tā transportēšanas un uzstādīšanas drukā nekvalitatīvi? | |
Ieturiet kafijas pauzi! Un līdz ko Jūsu drukas iekārta būs sasniegusi istabas temperatūru, drukas kvalitāte būs nevainojama! |
|
Kas jādara ja printerim sprūst papīrs arī pēc jauno detaļu nomaiņas? | |
Novērsiet apkārtējās vides ietekmi - defekts nedos par sevi zināt, ja telpas mitruma diapazons būs no 35 līdz 85% relatīvā mitruma. Mitrumu telpā paaugstina atvērti logi, kondicionieris vai - ja telpa netiek apsildīta. |
|
Kas jādara, ja sūtīto faksu tā saņēmējs saņem ar melnām līnijām? | |
Šāda defekta gadījumā nepieciešams izsaukt Rolling meistaru, lai tas veiktu faksa aparāta profilaksi - faksa skenera tīrīšanu. |
|
Kas jādara, ja printeris izdrukas vidusdaļā drukā blāvu tekstu? | |
Šajā gadījumā vienkārši jānomaina kārtridžs. Pirms tukšā kārtridža nodošanas uzpildei Rolling, lūdzam pievienot vismaz vienas lapas izdruku. |
|
Kas jādara, ja printerim iedegas brīdinājuma lampa? | |
Pārbaudiet, vai printerī ir precīzi ievietots papīrs un vai tas nav iesprūdis iekārtā, kā arī - vai visi iekārtas vāki ir pilnībā aizvērti. Pārbaudiet, vai nav beidzies kārtridžs. Ja tas nepalīdz, lūdzam iegaumēt brīdinājuma simbolu un pieteikt Rolling meistaru, nosaucot bojātās iekārtas modeli! |
|
Ko darīt, ja ieslēdzot iekārtas slēzi ON, iekārta neizrāda nekādas darbības pazīmes? | |
Sāciet ar to, ka pārbaudiet elektrības vada pieslēgumu pie printera un elektrības rozetes. |
|
Ko darīt, ja printeris "neņem" papīru? | |
Pārbaudiet, vai papīrs ir atbilsotši ievietots printerī, vai papīrs nav mitrs, kā arī to, vai papīra atvilknei ir uzstādīts izmērs atbilstoši izmantojamā papīra izmēram. |
|
Ko darīt, ja drukas iekārtā iesprūst papīrs? | |
Šajā gadījumā mēs iesakām sazināties ar Rolling servisa konsultantiem, nosaucot iekārtas modeli. Izejot no tā, sniegsim rekomendācijas turpmākajai darbībai defekta novēršanai. Neiesakām veikt papīra izņemšanu no printera pastāvīgi! |
|
Ko darīt, ja liekas, ka printeris ir darba kārtībā, bet no datora nevar neko izdrukāt? | |
Pārbaudiet, vai printeris ir pareizi savienots ar Jūsu datoru, kā arī veicot izdrukas pasūtījumu no sava datora uz printeri ir izvēlēts pareizais printeris (iespējams, uz Jūsu datora ir nodefinēti vairāki printeri), kā arī ir korekti definēti drukāšanas iestatījumi Jūsu datorā. Nepieciešamības gadījumā sazinieties ar Rolling servisa konsultantiem. |
|
Kā pieteikt Rolling meistaru? | |
Zvanot uz bezmaksas tālruni 8000 70 70 vai piesakot meistara vizīti Rolling online sadaļā Serviss. Lūdzam nosaukt / atzīmēt bojātās iekārtas modeli, (ja iekārta jau bijusi apkopē vai remontā pie Rolling, miniet Rolling ID numuru) ,defektu. |