Vakances
Pateicoties Rolling un tā darbinieku profesionālismam, esam izauguši līdz komandai, kuru veido vairāk kā 110 darbinieku. Joprojām turpinām attīstīties un ik pa laikam aicinām komandā jaunus kolēģus.
Rolling darbinieks ir mērķtiecīgs, aktīvs, enerģisks un dzīvespriecīgs cilvēks, kuram patīk savs darbs, kurš atbalsta Rolling vērtības un kuram ir svarīgi saistīt savu personīgo izaugsmi ar uzņēmuma izaugsmi. Ja vēlies pieteikties darbam Rolling, bet šobrīd nav nevienas piemērotas vakances, tad atstāj ŠEIT savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi par amatu, kas Tevi interesētu.
Aktuālās vakances
Aicinām komandā PĀRDOŠANAS DAĻAS VADĪTĀJU
Pieteikšanās līdz: 10. augusts
Pilsēta: Mārupe
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu sākot no EUR 4000 pirms nodokļu nomaksas mēnesī;
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Papildus brīvdienas;
- Apmācības un konferences;
- Darbu mūsdienīgā birojā Mārupē.
Tev jābūt:
- Vismaz 3 gadu pieredzei lielas B2B (business to business) pārdošanas komandas vadībā, kurā ir 10 vai vairāk cilvēku;
- Vairāk nekā 5 gadu praktiskai pieredzei B2B pārdošanā;
- Iniciatīvai, līderībai, uz rezultātu un komandas sadarbību vērstai personībai;
- Lieliskām komunikācijas un argumentācijas prasmēm;
- Latviešu valodas zināšanām, vēlams angļu valodas zināšanām;
- Vēlama augstākā izglītība vadībā vai uzņēmējdarbībā.
Tavos pienākumos būs:
- Sasniegt uzņēmuma un komandas individuālos biznesa rādītājus;
- Vadīt, attīstīt un motivēt pārdošanas komandu.
Aicinām darbā PRODUKTU KATEGORIJU VADĪTĀJU
Pieteikšanās līdz: 3. augusts
Pilsēta: Mārupe
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu sākot no EUR 2000 pirms nodokļu nomaksas mēnesī;
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Papildus brīvdienas;
- Darbu mūsdienīgā birojā Mārupē;
- Kolēģu un vadības atbalstu;
- Apmācību iespējas.
Tev jābūt:
- Vismaz 3 gadu pieredzei līdzvērtīgā amatā;
- Pozitīvai, neatlaidīgai, uz rezultātu vērstai personībai;
- Analītiskai domāšanai un pašiniciatīvai;
- Spējai izvērtēt situāciju un pieņemt lēmumus;
- Ļoti labām komunikācijas un argumentācijas prasmēm;
- Labām Excel lietošanas prasmēm;
- Latviešu valodas zināšanām, vēlams angļu valodas zināšanām.
Tavos pienākumos būs:
- Veidot un attīstīt preču sortimentu;
- Ieviest jaunas produktu grupas;
- Attīstīt jaunas sadarbības iespējas;
- Veikt pārrunas ar piegādātājiem;
- Veikt preču iepirkumu analīzi;
- Plānot mārketinga aktivitātes;
- Nodrošinātu efektīvu krājumu apriti;
- Kontrolēt pasūtījumu izpildi un piegādi.
Aicinām darbā KOMPLEKTĒTĀJU
Pieteikšanās līdz: 3. augusts
Pilsēta: Mārupe
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu vidēji EUR 1200 bruto
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Papildus brīvdienas;
- Darbam nepieciešamās apmācības;
- Mūsdienīgu darba vidi noliktavā Mārupē.
Tev jābūt:
- Spējai precīzi un atbildīgi izpildīt doto darbu;
- Spējai veikt fiziski smagu darbu, tai skaitā cilāt smagas preces;
- Iemaņām darbā ar datoru;
- Latviešu valodas zināšanām sarunvalodas līmenī.
Tavos pienākumos būs:
- Preču komplektēšana ar skeneri;
- Pasūtījumu iepakošana un marķēšana.
Aicinām darbā LIELO KLIENTU VADĪTĀJU
Pieteikšanās līdz: 31. jūlijs
Pilsēta: Mārupe
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu sākot no EUR 2000 pirms nodokļu nomaksas mēnesī;
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Papildus brīvdienas;
- Darbu mūsdienīgā birojā Mārupē;
- Kolēģu un vadības atbalstu.
Tev jābūt:
- Vismaz 3 gadu veiksmīgai pieredzei jaunu biznesa klientu piesaistē;
- Uz rezultātiem vērstai personībai ar lieliskām komunikācijas prasmēm;
- Labām latviešu valodas zināšanām, spējai komunicēt krievu valodā;
- B kategorijas autovadītāja apliecībai.
Tavos pienākumos būs:
- Meklēt un piesaistīt jaunus biznesa klientus;
- Aktīvi komunicēt ar potenciālajiem klientiem, veicot zvanus un dodoties vizītēs;
- Sasniegt uzņēmuma mērķus un galvenos darbības rādītājus.
Aicinām darbā KURJERU
Pieteikšanās līdz: 31. jūlijs
Pilsēta: Mārupe
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu sākot no EUR 1200 pirms nodokļu nomaksas mēnesī;
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Papildus brīvdienas;
- Darbu tikai darba dienās (darba laiks no 8:00 līdz 17:00);
- Darbam nepieciešamās apmācības;
- Mūsdienīgus darba apstākļus.
Tev jābūt:
- B kategorijas autovadītāja pieredzei vismaz 2 gadi;
- Labām latviešu valodas zināšanām, vēlams krievu valodas zināšanām;
- Atbildīgai, pozitīvai un uz sadarbību vērstai personībai;
- Iemaņām darbā ar datoru un prasmei apieties ar viedtālruni;
- Vēlama iepriekšēja pieredze līdzīgā amatā.
Tavos pienākumos būs:
- Veikt maršruta plānošanu un pasūtījumu novietošanu automašīnā;
- Nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu pasūtījumu piegādi klientiem;
- Uzturēt pozitīvu un profesionālu komunikāciju ar klientiem un kolēģiem;
- Nodrošināt precīzu dokumentu plūsmas reģistrāciju sistēmā.