Rolling OÜ ir pilna servisa uzņēmums, kas veic plaša profila biroja tehnikas servisu, biroja tehnikas, izejmateriālu, kancelejas, saimniecības un pārtikas preču tirdzniecību un piegādi birojiem.

Igaunijas tirgū darbojamies kopš 2014.gada jūlija mēneša. Ik dienas strādājot pie uzņēmuma attīstības un kvalitatīva klientu servisa nodrošināšanas, Rolling apgrozījums un klientu skaits turpina pieaugt, kas nozīmē to, ka esam uz pareizā ceļa un mūsu klienti mūs novērtē un uzticas.

Rolling OU apgrozījums 2014 - 2018 sadalīts pa gadiem:

Mūsu mērķis ir radīt un vairot vērtības, kas nodrošina mūsu klientu uzticību ilgtermiņā. Lai to īstenotu, mums jāpilda virkne uzdevumu, katru dienu sākot labākajā noskaņojumā, izrādot patiesas rūpes par katra klienta labsajūtu ikdienas darbā.

Mēs taupām biroju darbinieku laiku, steidzamības kārtā nodrošinot visas biroja vajadzības! Esam raduši labākos un izdevīgākos risinājumus pat nestandarta situācijās, ik dienu paplašinot produktu un pakalpojumu klāstu, veicot regulāras apmācības, strādājot operatīvi un ar pilnu atbildību.

Galu galā – prieks par labi padarītu darbu ir mūsu labākā alga!

Rolling skaļā devīze ir „Birojs bez apstājas!”, klusībā saglabājot uzticību uzņēmuma pamatnostādnei, proti, katram pasūtījumam jābūt izpildītam labāk nekā solīts!

Mēs visaugstāk vērtējam:
Cilvēciskās attiecības – tās sniedz prieku, un prieks ir darbības pamats! Atbildību – tā garantē nepieciešamo precizitāti, un precizitāte ir kvalitātes pamats! Godīgu attieksmi – tā nodrošina uzticību, un uzticība ir sadarbības pamats!

Kompānijas “Rolling OU” attīstība un vēsture

2013.gads

Tiek veikta Igaunijas tirgus izpēte, kā rezultātā 2013.gada 18.novembrī tiek dibināts Rolling OU. Tiek uzsākti uzņēmumam nepieciešamā programmnodošinājuma un mājas lapas izveides darbi.

2014.gads

Gada pirmajā pusē tiek pabeigti visi nepieciešamie programmnodrošinājuma darbi, kā arī mājas lapas www.rolling.ee izstrāde. Tiek izveidots videomateriāls par mājas lapas finkcionalitāti. Sākot ar maija mēnesi, tiek veikta kompānijas personālatlase. Jūnija mēnesī tiek iekārtots kompānijas birojs Tallinā, kā arī rīkotas darbinieku apmācības, kuras norisinājās Rolling Latvijas birojā – Rīgā. 1.jūlijā kompānija uzsāka savu klientu apkalpošanu. Augusta mēnesī Rolling OU ieguva ISO 9000 un 14000 kvalitātes atbilstības sertifikātus, kas apliecina kompānijas uzstādījumu un mērķi uzturēt sakārtotu uzņēmuma iekšējo vidi, kā arī augstu klientu servisu.

2015.gads

Turpinot uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti, Rolling izstrādā un ievieš elektronisku kompānijas pakalpojumu sniegšanas novērtēšanas sistēmu, kurā tiek iesaistīta lielākā daļa Rolling Online sistēmas klientu. Tādā veidā mēs ik dienas saņemam objektīvu vērtējumu par uzņēmuma darba kvalitāti. Veicot saņemto datu analīzi, mēs pieņemam lēmumus un veicam visas nepieciešamās darbības kompānijas sniegto pakalpojumu uzlabošanā.

Lai attīstītu Rolling klientiem piedāvātā preču sortimenta klāstu, kā arī palielinātu noliktavas atlikumus operatīvākai klientu pasūtījumu piegādei, Rolling 2015.gada beigās pieņem lēmumu par papildus noliktavas būvniecību. Jaunā ēka – noliktava tiks savienota ar eošo Rolling biroja un ražotnes ēku Mārupē, Plieņciema ielā 37. Projekta izstrādi un saskaņošanu plānots pabeigt 2016.gada otrajā pusē. Savukārt, celtniecības darbu uzsākšana tiek plānota 2016.gada nogalē un tie ilgs aptuveni 3-4 mēnešus

2016.gads

Lai uzlabotu iekšējos procesus un klientu apkalpošanas kvalitāti, pavasarī uzņēmumā tika ieviesta uzlabota resursu plānošanas sistēmas Hansaworld versija. Gada sākumā arī papildināta Rolling pakalpojumu novērtēšanas sistēma, piedāvājot Rolling Online klientiem izteikt viedokli par uzņēmuma lojalitātes programmām. 2016. gadā turpinās intensīvs darbs pie preču sortimenta un atlikumu palielināšanas, tādā veidā nodrošinot klientiem lielākas izvēles iespējas un operatīvākas pasūtījumu piegādes. Papildus tam tiek izveidota arī jauna struktūrvienība, kas apkalpos tikai meitas uzņēmumu Igaunijā – Rolling OÜ. Lai kļūtu interesantāki sabiedrībai un būtu tuvāk klientam, rudenī Rolling uzsāka aktīvāku komunikāciju sociālajā tīklā Facebook, regulāri publicējot interesantu un noderīgu informāciju, kā arī parādot dažādas situācijas no uzņēmuma darbinieku ikdienas.

2017.gads

2017.gadā strādājām pie tā, lai mēs kļūtu vēl mūsdienīgāki un modernāki – septembrī veicām pāreju uz jaunāku resursu plānošanas sistēmas Hansaworld versiju un vienlaicīgi ieviesām jaunu Rolling mājas lapas versiju, lai mūsu kientiem iepirkšanās būtu ērtāka, ātrāka un pārskatāmāka. 2017.gada beigās sākām strādāt pie mobilās aplikācijas loģistikai, lai mūsu kurjeru ikdiena būtu vienkāršāka, ērtāka un pasūtījumu piegādes klientiem notiktu ātrāk, izslēdzot piegāžu kļūdu rašanos. Vasarā no jauna apliecinājām savas vadības sistēmas kvalitāti un rūpes par apkārtējo vidi, veiksmīgi nokārtojot pārsertifikāciju atbilstoši jaunākajiem ISO standartiem – ISO 9001:2015 un ISO 14001:2015. Arī šogad turpinājām kļūt interesantāki un atraktīvāki sociālajā tīklā Facebook. 2017.gada laikā mūsu Facebook lapas sekotāju skaits pieaudzis līdz vairāk kā 4 000 sekotājiem. Rolling komanda šajā gadā ne tikai cītīgi strādāja, bet arī labi atpūtās! Vasarā ar jautrām aktivitātēm pārbaudījām savu izturību Rolling sporta spēlēs.

2018.gads

2018.gads bija īpašs ar pārcelšanos uz lielākām un mūsdienīgākām biroja telpām. Kopš gada otrās puses strādājam biroja telpās, kurās arī ir pietiekami daudz vietas komandas izaugsmei nākotnē. Lielu uzsvaru 2018.gadā likām uz Rolling komandas attīstību, īpaši jauno kolēģu apmācību, jo visu jauno kolēģu sākotnējā apmācība tika nodrošināta mātes uzņēmumā Latvijā. Šajā gadā piedzīvojām būtisku komandas pieaugumu no 10 darbiniekiem gada sākumā līdz gandrīz 20 darbiniekiem gada beigās. Kā izaicinošs un veiksmīgs var tikt uzskatīts darbinieku atlases projekts “Vintervija”, ar kura palīdzību jaunā un neierastā veidā, izmantojot online interviju, piesaistījām komandai jaunus darbiniekus. 2018.gadā aktīvāk piestrādājām pie sabiedrības informēšanas par vides saudzēšanu. Kā vieni no pirmajiem runājām par izlietotajiem kārtridžiem kā bīstamajiem atkritumiem un ar 2018.gadu likām vēl lielāku uzsvaru uz to, lai ne tikai mūsu klienti, bet sabiedrība kopumā nodotu nederīgos kārtridžus utilizācijai, nevis tos izmestu sadzīves atkritumos. Lai šo īstenotu, izveidojām atsevišķu sadaļu mūsu mājas lapā, lai klienti ērtā veidā var pieteikt nederīgo kārtridžu nodošanu pārstrādei.

Salīdzināt produktus

Noņemt visus